Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Experience-Centered Design

Designers, Users, and Communities in Dialogue

Peter Wright, John McCarthy
€ 26,45
+ 52 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Experience-centered design, experience-based design, experience design, designing for experience, user experience design. All of these terms have emerged and gained acceptance in the Human-Computer Interaction (HCI) and Interaction Design relatively recently. In this book, we set out our understanding of experience-centered design as a humanistic approach to designing digital technologies and media that enhance lived experience. The book is divided into three sections. In Section 1, we outline the historical origins and basic concepts that led into and flow out from our understanding of experience as the heart of people's interactions with digital technology. In Section 2, we describe three examples of experience-centered projects and use them to illustrate and explain our dialogical approach. In Section 3, we recapitulate some of the main ideas and themes of the book and discuss the potential of experience-centered design to continue the humanist agenda by giving a voice to those whomight otherwise be excluded from design and by creating opportunities for people to enrich their lived experience with and through technology. Table of Contents: How Did We Get Here? / Some Key Ideas Behind Experience-Centered Design / Making Sense of Experience in Experience-Centered Design / Experience-Centered Design as Dialogue / What do We Mean by Dialogue? / Valuing Experience-Centered Design / Where Do We Go from Here?

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
107
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783031010644
Verschijningsdatum:
29/03/2010
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
190 mm x 235 mm
Gewicht:
226 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 52 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.