Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Lean IT is the extension of Lean manufacturing and lean services principles to the development and management of information technology (IT) products and services. The Lean concept is evolved from the production processes of Toyota (1950). Companies will minimize waste and produce high quality with the Lean method. By applying the Lean method they increase efficiency and increase customer value. The Lean concept has a great impact on the culture of an organization with behavioral aspects such as empowering employees to involve them in the optimization of processes. Lean also introduces new concepts such as: Just in Time and Continual improvement.
Organizational benefits are: · Reduce costs via process efficiency · Maximizing customer value
Benefits for employees are: · Lean IT is complementary to other frameworks such as ITIL® · Broaden skills on process efficiency with a strong emphasis on behavior · Employee satisfaction increases (involvement)
Target group Management and employees of any organization planning to introduce lean need to have a basic understanding of lean thinking. There are no pre-requisites for candidates wishing to be trained and examined for this qualification. However, It is strongly recommended that candidates: · Have gained two or three years of IT-professional experience in the fields of support and maintenance and/or software development. Candidates could also be project managers or line managers in an IT organization. · Participate in a training course through one of EXIN’s accredited training providers.
Context Lean IT ties in well with other EXIN examination programs, such as ITIL® and EXIN IT Service Management based on ISO/IEC 20000. Lean IT optimizes your IT Service Management processes.