Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Voici le récit intégral de quatre thérapies par le jeu réalisées auprès d'enfants qui ont 4 ou 5 ans. Ces enfants posent des problèmes qui inquiètent leurs parents, notamment des difficultés dans l'interaction et la communication avec les pairs ou avec les adultes, un refus de s'alimenter ou autres symptômes : encoprésie, agitation, opposition, etc. Ces enfants arrivent donc en thérapie avec un élan maturatif manifestement en panne. Le matériel présenté fait état de toutes les interactions essentielles survenues dans le cadre de ces thérapies : celles survenues entre la psychothérapeute et les enfants ou leurs parents ou d'autres professionnels impliqués dans les cas et, bien évidemment, celles constitutives de la supervision.