Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dr. Olcbee Lee SchoolofEducation, UniversityofMiami Coral Gables, Florida 33124 I remember my excitement and appreciation several years ago when I first read World View Theory and Science Education Research by Bill Cobern (1991). It was a comprehensive, theoretical discussion ofworldview theory in science education. I am delighted to see that Cobern has taken the next step to provide empirical accountsofworldview in Everyday Thoughts about Nature. . The primary goal of the book is to understand how typical- ninth grade students and their science teachers think about Nature or the natural world, and how their thoughts are related to science. In pursuing this goal, the book raises a basicquestion about the purpose ofscienceeducationfor the public: Should science education seek to educate "scientific thinkers" in the pattern of the science teachers? Or, should science education seek to foster sound science learning within the matrices ofvari- ous cultural perspectives? (p. 3) The answer to this question becomes clear, thanks to Cobern's excellent research and persuasivearguments. First, this research takes a humanistic approach in understanding what students and teachers think about Nature "through the language and ideas voluntarily expressed" (p. I). The research used multi- directional prompts and encouraged students and teachers to speak freely and at length in any directions they wished. This humanistic approach is stated clearly: "[T]he research seeks to illuminate some of the various ways in which students think aboutNature withoutjudging eventhe most unorthodox perspectives" (p. 14).