Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Big Idea Gang is buddying up on a new idea for a more welcoming playground in this chapter book series about making a case—and making a difference.
When third-graders Deon, Kym, Lizzy, and Connor formed the Big Idea Gang, their mission was simply to oust the old mascot in favor of something cooler. But sales from the new mascot paraphernalia have led to extra cash for the PTA, and you can bet this gang has big ideas about how to spend it. A playground pirate ship! An author visit! New basketball hoops! There are lots of ways they can think of to improve their school; but what about a way to make it a kinder, more inclusive place? Luckily, their teacher, Miss Zips, is skilled in the art of persuasion. Armed with Miss Zips's persuasive tips, the Big Idea Gang sets out to build a case for a new-and-improved Clay Elementary, and convince the rest of the school that their idea is the best.