Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Your company would not be where it's at today without your loyal customers. And yet how much time is spent toward improving and increasing value among your steady core versus the time--and money!--spent on obtaining new leads, getting through closed doors, and eventually realizing you've been beating a dead horse that is not going to win any races for you? Why do so many companies take valuable time and resources away from focusing on their heartbeat and go off on mad pursuits of hypotheticals that have already proven to have a remarkably low ROI?Evergreen exposes this nonsensical chase for what it is: a brief spike in metrics and an ongoing revenue drain, as one-time customers fail to return. It then proposes that the better solution is to shift resources from attracting new customers to engaging the base--every company's path to stable growth, season after season. The entertaining stories and action steps weaved throughout these pages reveal how anyone can: - Cultivate the 3Cs of evergreen companies: character, community, and content- Build loyalty programs that turn satisfied customers into enthusiastic advocates- Nurture profitable customers while pruning those who sap time and money- Inject authenticity into social media communications- Invert the expectations gap that can drive customers awayNo matter the business--whether it is a tech software giant or a mom-and-pop laundromat, customer retention is the key to sustaining success. Evergreen will help you turn satisfied customers into enthusiastic advocates and steady profits.