Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Evergreen

Cultivate the Enduring Customer Loyalty That Keeps Your Business Thriving

Noah Fleming
Hardcover | Engels
€ 27,95
+ 55 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Your company would not be where it's at today without your loyal customers. And yet how much time is spent toward improving and increasing value among your steady core versus the time--and money!--spent on obtaining new leads, getting through closed doors, and eventually realizing you've been beating a dead horse that is not going to win any races for you? Why do so many companies take valuable time and resources away from focusing on their heartbeat and go off on mad pursuits of hypotheticals that have already proven to have a remarkably low ROI?Evergreen exposes this nonsensical chase for what it is: a brief spike in metrics and an ongoing revenue drain, as one-time customers fail to return. It then proposes that the better solution is to shift resources from attracting new customers to engaging the base--every company's path to stable growth, season after season. The entertaining stories and action steps weaved throughout these pages reveal how anyone can: - Cultivate the 3Cs of evergreen companies: character, community, and content- Build loyalty programs that turn satisfied customers into enthusiastic advocates- Nurture profitable customers while pruning those who sap time and money- Inject authenticity into social media communications- Invert the expectations gap that can drive customers awayNo matter the business--whether it is a tech software giant or a mom-and-pop laundromat, customer retention is the key to sustaining success. Evergreen will help you turn satisfied customers into enthusiastic advocates and steady profits.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
288
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780814434437
Verschijningsdatum:
7/01/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
163 mm x 231 mm
Gewicht:
544 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 55 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.