Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Event Planning and Management

Principles, Planning and Practice

Ruth Dowson, Bernadette Albert, Dan Lomax
Hardcover | Engels
€ 222,45
+ 444 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Do you know how to conduct a risk assessment? How to build an events team? How do you measure the success of an event? Event Planning and Management is the comprehensive guide for facing the new wave of live brand and customer experiences

Written by authors with extensive industry experience, this is an essential step-by-step resource for students and the next generation of event planners to plan and deliver a successful event. Using real-world examples such as National Health Service's (NHS) bespoke planning model and Standon Calling (the cashless festival), this book offers a structured, practical approach to all types of events, from the initial planning to the final evaluating stages.

Now fully updated, this third edition of Event Planning and Management provides a renewed focus on virtual and hybrid events. It also provides an expansion of health and safety advisory in light of COVID-19 and anti-terrorism, as well as new models such as the Cultural Risk Assessment, and further case studies. Accompanied by a host of downloadable resources, this book is the ideal end to end resource for students studying event planning modules and certifications, marketing and PR professionals.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
384
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781398607125
Verschijningsdatum:
27/12/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
775 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 444 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.