Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Schulen in evangelischer Trägerschaft leisten weltweit einen wichtigen Beitrag zur Bildungslandschaft. Dieses Buch beschreibt die Gestaltung des Schulprofils evangelischer Schulen in Subsahara-Afrika. Am Beispiel von evangelischen Schulen in Kamerun, in der Demokratischen Republik Kongo, in Ruanda und in Tansania wird herausgearbeitet, wie sich diese zu dem doppelten Anspruch eines staatlichen Bildungsauftrags und der Einlösung eines religiösen Bildungsverständnisses positionieren und wie sie Bildungsangebote gestalten. Die Auswertung der durch eine Fragebogenerhebung gewonnenen Daten zeigt, dass sich die Vielfalt des Evangelischen auch in den evangelischen Schulen abbildet. Im Vordergrund der Diskussion steht die Betrachtung evangelischer Schulen als Orte qualitätsvoller Bildung, als Orte religiöser Bildung, als öffentlicher Schulen sowie als Schulen in nichtstaatlicher Trägerschaft.