• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Evaluation of the Military Onesource Call Center in Select Groups of Callers

Evaluation of the Military Onesource Call Center in Select Groups of Callers

Call Quality, Call Outcomes, and Caller Satisfaction

Erika Litvin Bloom, Lisa H Jaycox, Thomas E Trail, Allyson D Gittens, Grace Gahlon, Steven R Dickerson, Ammarah Mahmud
Paperback | Engels
€ 30,95
+ 61 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Military OneSource operates a call center that provides resources and referrals for military personnel and their families. In this report, the authors evaluate call quality, call outcomes, and caller satisfaction, finding that calls were rated of high quality and that interviewees reported satisfaction with their experience with the service. The authors provide recommendations for operations and identify areas for future study.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
86
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781977406538
Verschijningsdatum:
31/07/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
127 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 61 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.