Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The topics of evaluation and quality management have, up until now, scarcely been linked to one another. This book contributes to the balancing of this deficit. It shows how the instrument of evaluation can be utilised, with a focus on quality development in non-profit organisations (NPO's). It is assumed that the equality of services rendered by non-profit organisations is measured first and foremost against the achievement of the outcomes that were originally planned. The optimisation of impacts is thus placed at the heart of the evaluation model developed. To this end, a set of evaluation guidelines is compiled, and the methodology for its application presented. The impact-oriented evaluation model put forward here can, in principle, be applied in all fields of activity and during all programme phases. It can also be used for the creation of monitoring systems.