Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Governments across the world are pursuing reform in an effort to improve public services. But have these reforms actually led to improvements in services? This volume develops a framework for a theory-based evaluation of reforms, and then uses this framework to assess the impact of new arrangements for public service delivery in the UK. This book: identifies the conceptual and practical problems of finding clear criteria for evaluating reforms; focuses on the shifts in public management towards markets and competition, towards the publication of performance indicators, and from larger to smaller organizations; considers what impact these reforms have had on the efficiency, responsiveness and equity of services; comprehensively reviews the evidence on the effects of reform on health care, housing and education; discusses the implications for public sector management.