Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This paper revisits the familiar question of the distinctive nature of EU foreign policy and external relations. It begins from a similar starting point to that from which much of the existing literature on the EU as a normative or civilian power begins, in assuming that there is something fairly distinctive about the way the EU conducts its external relations. But it departs from much of that literature in eschewing any claim that the EU is in some way more virtuous than other international actors, or that it is motivated mainly by values, principles or norms, rather than by its own interests. Rejecting the assumption of a sharp distinction between the EU´s promotion of values and its pursuit of interests, the analysis focuses instead on what I call the EU´s governance mode of foreign policy, namely its tendency to act collectively rather than unilaterally, and to establish and institutionalize stable external governance systems on a wide range of issue areas.