Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
European enlargement has been studied in a wide range of policy areas within and beyond health. Yet the impact of EU enlargement upon one of the largest health professions, nursing, has been largely neglected. We therefore explore the nurse leadership using a comparative case study method in two former Communist countries, Romania and Croatia, aiming to analyse the extent to which engagement in the EU accession policy-making process provided a policy window for the nurse leaders to formulate and implement a professional agenda while negotiating EU accession. An ethnographic design involving qualitative interviews and documentary analysis was adopted. Findings indicate that the mechanisms used to facilitate the accession process were not successful in achieving compliance with the education standards in the Community Acquis. Moreover, EU accession capacity building and accession funds were not deployed efficiently to upgrade nursing education towards meeting EU standards. Findings indicate that the conflicting views on compliance held by the various nursing leaders inhibited the setting of a common policy agenda leading to successful policy outcomes.