Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ethics in Screenwriting: New Perspectives is a book that breaks new ground by forging a link between screenwriting research and a burgeoning interest in film, media, and narrative ethics. Going beyond the orthodox discussion of morality of film and television, the collection focuses on ethics in screenwriting. Building on a new wave of screenwriting research, as well as a 'turn to ethics' in humanities and media studies scholarship, this title forms a bridge between these areas in a unique analysis of a key area of media practice. Each essay goes beyond the general discussion of ethics and media to engage with specific aspects of screenwriting or scripting. Written for readers interested in questions of ethics as well as screenwriting, the collection offers new perspectives on ethical questions associated with Writers and their Production Environment; Actuality and History; and Character and Narrative.