Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El teatro irlandés generado durante la era del Celtic Tiger refleja la nueva realidad del país: la migración, la post- colonización, el desinterés por el catolicismo, los prejuicios y los conflictos raciales; así como la enorme incidencia del abuso infantil, los escándalos políticos y la corrupción. En las obras de este periodo abundan los comportamientos violentos, destructores y auto-destructivos. Estéticas de la destrucción ofrece un estudio ùde los primeros publicados en españolù sobre la repercusión cultural y teatral de este fenómeno tan complejo, al tiempo que aúna la traducción de dos piezas de éxito mundial, La reina de la belleza de Leenane (1996), de Martin McDonagh, y Mujer y Espantapájaros (2006), de Marina Carr; dos figuras clave del teatro irlandés, que tornan la crueldad, la barbarie y el humor grotesco en fundamentos estéticos de su dramaturgia.