Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Franchised convenience stores successfully operate throughout Taiwan, but the convenience store market is approaching saturation point. Creating a cooperative long-term franchising relationship between franchisors and franchisees is essential to maintain the proportion of convenience stores and increase competitive advantage among convenience stores in Taiwan. Understanding relationship management is consequently vital for franchise relationship success. The majority of studies on franchising relationships are conducted in a Western context. To date, there are no studies that explore the interaction between relationship quality, loyalty and cooperation in a franchising relationship in an Eastern context. This book attempts to empirically examine some important elements (e.g. relationship quality, loyalty and cooperation) that might promote a successful long-term franchising relationship between franchisors and franchisees. The analysis has highlighted that small business owners operating in a franchise system should pay attention to the importance of relationship quality, loyalty and cooperation in stabilizing franchising relationships and enhancing competitive advantage.