Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Karin Olson's brief, accessible guide to the principles and practices of qualitative interviewing is a welcome addition for students and novice practitioners in a wide array of fields. Interview is the most common method for gaining information in the social realm, so there are a bewildering array of techniques and strategies for conducting them. Olson outlines the various options--from formal to highly unstructured, individual and group--and shows how and when to use each. She takes the researcher through the interview process, from design to report, and addresses key issues such as researcher standpoint, vulnerable populations, translation, and research ethics. Exercises, examples, and tables offer a convenient set of tools for understanding. This slim guide is a key resource for any research methods course.