Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Many conferences and training events are organised by individuals who have little experience of doing so. Some have had the task thrust upon them without being offered adequate training, and have little idea of the time, experience and care needed to plan and manage events effectively. Each conference is different, and each can present a new problem to the unprepared, even to the most experienced conference organiser. This book provides immediate, accessible advice on how to run an effective event, featuring a wealth of practical tips, guidelines, case studies, action checklists, and useful sample material and templates. All areas of organisation are covered, including: managing, planning, contingency planning, targeting, costing and budgeting, housekeeping, administering, assuring the quality of content, evaluating, disseminating and ensuring continuity.