Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ce livre reunit une cinquantaine de textes de critique et d'histoire de l'art, qui ne manquent jamais de s'attacher a la personne meme des artistes, temoignant d'une erudition sans defaut mais encore d'une rare sensibilite nourrie d'un enthousiasme communicatif. Echappant a toute specialisation, la curiosite de Louis Gillet va de la redecouverte des Primitifs jusqu'aux impressionnistes, en passant par les peintres du XIXe siecle francais, sans oublier la peinture italienne, l'art flamand et hollandais, espagnol, sinon anglais des XVIIIe et XIXe siecles. Cet eclectisme - ou plutot cette bienheureuse dispersion - revele une recherche multiple d'une meme communion visuelle et spirituelle avec les uvres. Louis Gillet ne pensait pas que l'objet de la critique soit de nous desenchanter de ce qui a charme les siecles, mais plutot de trouver des raisons nouvelles d'admirer ce qui en constitue les chefs-d'uvre. La vibration toute personnelle de ses textes vient de la.