Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Il est impossible de comparer stricto sensu les philosophies européenne et indienne. Cette dernière ne saurait en effet être examinée sans recourir à la connaissance des mythes ou dogmes de ses principaux cultes. La tradition y a également force de vérité héritée d'une lignée d'hommes sages. L’histoire de la philosophie indienne confine donc à l’histoire des religions, et oblige à adapter les méthodes d'étude. La diversité des langues et dialectes est également un défi à quiconque cherche à étudier les textes originaux. Paul Masson-Oursel nous propose ici une approche historique complète : la pensée védique, la philosophie brahmanique prébouddhique, la pensée Jaina, la pensée sectaire primitive, la nouvelle synthèse brahmanique, la pensée mahāyāniste, les darcanas orthodoxes et hétérodoxes, la pensée hindouiste.