Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Le modèle eSCM-CL (eSourcing Capability Model pour les organisations clientes) est un modèle de bonnes pratiques de sourcing qui permet aux organisations clientes dévaluer et daméliorer leur aptitude à la mise en place, au développement et à la gestion de relations client/fournisseur. Ce livre présente aux lecteurs une gamme complète dactivités devant être réalisées par une organisation cliente pour le développement de la stratégie de sourcing, la planification du sourcing, la sélection de fournisseur, la réalisation dun accord, la gestion de la fourniture de service et la réversibilité de lengagement.
Le modèle eSCM-CL a été conçu pour compléter les standards de qualité et les frameworks de sourcing existants afin de permettre aux organisations clientes de capitaliser sur les efforts déjà entrepris et leur permettre datteindre leurs objectifs. ITIL Version 3 suggère dimplémenter eSCM comme un complément lorsque la gestion de service est réalisée dans le contexte dun accord de sourcing.
Développé par luniversité de Carnegie Mellon University (ITSqc - IT Services Qualification Center), eSCM est utilisé par plusieurs organisations dont lIAOP® (International Association of Outsourcing Professionals). Ce livre est un pas important pour les professionnels qui recherchent à implémenter les meilleures pratiques du marché.