Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Wenn man jemandem zum ersten Mal begegnet, würde man meist bereits im Vorfeld gerne mehr über diese Person wissen. Gerade für Mitarbeiter im Führungs-, Vertriebs- und Personalbereich spielt diese Erkenntnis eine wichtige Rolle. Die »Physiothorik-Methode« ermöglicht es, die Charaktereigenschaften des Gegenübers »zu lesen«, und zeigt auf, wie eine vorteilhafte Kommunikation realisiert werden kann.Der Begriff »Physiothorik« wurde von Siegfried Lachmann und Udo Gaedeke definiert und setzt sich aus der Physiognomie, welche die äußere Erscheinung des Menschen beschreibt, und der Rhetorik, die die kommunikative Seite darstellt, zusammen. In diesem Buch erklären die Autoren auf fundierte und unterhaltende Weise wie man Personen richtig einschätzt und, auf dieser Grundlage, erfolgreiche Gespräche führt.