• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Erfolgreiche Spieleentwicklung E-BOOK

Minecraft-Welten erschaffen Teil 2

Alexander Rudolph
E-book | Duits | shortcuts
€ 2,99
+ 2 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Die Arbeit an unserer Blockwelt ist noch lange nicht abgeschlossen. In der Fortsetzung zum ersten Teil dieser shortcut-Serie beschäftigt sich Alexander Rudolph zunächst mit der Weiterentwicklung der Noise-Funktionen im 3-D-Bereich. Im zweiten Kapitel verleiht er mit Hilfe von Cloud und Water Rendering in OpenGL der Welt ein wenig Leben, während im nächsten Schritt die ersten menschlichen Bewohner animiert werden. Danach wird die Welt noch einmal realistischer: Ein dynamisches Wettersystem wird unter Einsatz verschiedener Shader implementiert, bevor der Autor sich im letzten Kapitel mit der Thematik und Problematik von Open-World-Spielen auseinandersetzt.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
184
Taal:
Duits
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783868027440
Verschijningsdatum:
10/10/2016
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 2 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.