Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Auf der Grundlage von vier episodischen Interviews arbeitet Jan-Hendrik Hinzke qua deduktiv-induktiver Kategorienbildung Erfahrungen externer Schulentwicklungsberater bei ihrer Arbeit mit Steuergruppen an Berliner Gemeinschaftsschulen heraus. Erkennbar wird erstens, wie die Beraterinnen und Berater die Steuergruppenarbeit wahrnehmen und einschätzen, zweitens, worin sie den Beginn sowie die Funktionen, Ziele, Wirkungen und Herausforderungen ihrer Arbeit sehen. Durch die zusätzliche Aufarbeitung des Forschungsstandes zu diesen Themen bietet die Examensarbeit Anregungen sowohl für Leserinnen und Leser, die an schulischer Steuergruppenarbeit interessiert sind, als auch insbesondere für solche, die sich über das bislang noch kaum erforschte Feld externer Schulentwicklungsberatung informieren möchten.