Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Epic Content Marketing, Second Edition: Break Through the Clutter with a Different Story, Get the Most Out of Your Content, and Build a Community in Web3

Epic Content Marketing, Second Edition: Break Through the Clutter with a Different Story, Get the Most Out of Your Content, and Build a Community in Web3

Joe Pulizzi, Brian W Piper
Hardcover | Engels
€ 41,95
+ 83 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

From the "godfather of content marketing"--this completely revised and expanded edition brings marketers fully up to date on the newest content marketing methods and tools, including Web3

When Epic Content Marketing was first published eight years ago, content marketing was just starting to pick up speed in the marketing world. Now, this approach--which includes everything from blogging to YouTube videos to social media--is the core of most organizations' marketing plans.

Fully revised and updated, this new edition walks you through the process of developing stories that inform and entertain and compel customers to act, without actually telling them to. In addition to covering all the important social media platforms that have arisen over the past eight years and introducing the "creator economy," it shows how to update existing content and make new content that performs in strategic ways. Updates include:

  • New content models, structures, and opportunities
  • Content entrepreneurship, content mergers and acquisitions
  • Subscriptions and audience building
  • Team structure, importance of community, DAOs, and creator networks
  • Content options, NFTs, and discord servers
  • Making data-driven decisions to optimize content performance

Distributed the right way at the right time, epic content is the best way to truly capture the hearts and minds of customers. It's how to position your business as a trusted expert in its industry. It's what customers share and talk about. This updated edition of the trusted guide provides everything you need to succeed in the new world of content marketing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
368
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781264774456
Verschijningsdatum:
27/02/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
163 mm x 231 mm
Gewicht:
589 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 83 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.