Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Trust is a critical component of our relationship with others. It forms a basis of not only social relations but also economic ones. Trust is necessarily linked to entrepreneurship because it is useful in conditions of uncertainty. An entrepreneur needs to gain trust of others who cannot obtain full knowledge on what is being introduced to the market as well trust others such as partners, employees, and suppliers to deliver on promises. Entrepreneurship as Trust aims to examine the role of trust in entrepreneurship. After reviewing the conceptualization of trust, the authors argue that trust should be seen in the context of a wider-set of entrepreneurship-supporting values. They explore different types of trust and their role in entrepreneurship, moving from particular trust to extended trust, ending with a discussion on how new technology is enabling entrepreneurs to create a new form of distributed trust between strangers.