Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Entrepreneurial value creation requires that organizations understand both the actions they need to take and how to effectively take them. The dynamic nature of entrepreneurial behavior involves not only the strength or uniqueness of a firm's resources and competencies but also the capabilities and processes needed to create value and appropriate wealth. This distinction has served the fields of strategy and entrepreneurship well because it provides scholars with a framework for investigating the relationship between the elements of competitive superiority (content) and the decision making styles and practices (processes) involved in taking action and implementing change. On the path from opportunity recognition to new value creation to wealth appropriation, entrepreneurial strategic processes are among the most important steps. The purpose of this volume is to focus on the entrepreneurial processes that have the greatest impact on strategic outcomes such as organizing, learning, and contributing to outstanding financial performance. The chapters draw on both scholars new to the field as well as some of those who have previously made significant contributions to entrepreneurial process research. Several chapters address entrepreneurial processes in a corporate setting including both large and medium-sized corporations. Other chapters explore the issues faced by entrepreneurial owners and managers in directing both themselves and their organizations. Another topic of this volume is the distinctive entrepreneurial process challenges of young and small firms.