Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Afin de répondre à une demande sociale en rapide évolution, un consensus se dégage pour exiger des services publics qu'ils se transforment. Au point que ces pressions au changement se sont traduites par une succession de réformes, visant à modifier toutes les dimensions des institutions publiques. Mais quels effets produisent ces injonctions successives sur les échanges entre professionnels ? Constate-t-on plus de coopération, de participation, une meilleure communication entre paires et entre services ? cet ouvrage fournit des réponses dans le cas d'une entreprise publique particulièrement concernée par la réforme permanente.