Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The first Protestant mission was established in New Zealand in 1814, initiating complex political, cultural, and economic entanglements with Māori. Tony Ballantyne shows how interest in missionary Christianity among influential Māori chiefs had far-reaching consequences for both groups. Deftly reconstructing cross-cultural translations and struggles over such concepts and practices as civilization, work, time and space, and gender, he identifies the physical body as the most contentious site of cultural engagement, with Māori and missionaries struggling over hygiene, tattooing, clothing, and sexual morality. Entanglements of Empire is particularly concerned with how, as a result of their encounters in the classroom, chapel, kitchen, and farmyard, Māori and the English mutually influenced each other's worldviews. Concluding in 1840 with New Zealand's formal colonization, this book offers an important contribution to debates over religion and empire.