Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Les articles de ce numéro envisagent ainsi l'histoire scolaire dans diverses dimensions (programmes, manuels, récits des élèves, travail en classe) et dans divers contextes (Argentine, Belgique, Commonwealth, France, Québec) et éclairent les enjeux et les significations des débats dont elle est l'objet. Cette diversité engage le lecteur à mieux estimer l'impact des évolutions en cours, les résistances qu'elles suscitent et à réfléchir sur la façon dont une discipline scolaire engage une lecture du social et du politique à travers sa structure et ses contenus.