Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The demand for knowledge is increasing every day, as is the sheer volume of knowledge that is available to an organization and its team members. At the same time, organizations are facing the retirement of significant numbers of their knowledge workers. These realities are making it critical to reduce time to competency. To bring team members up to speed quickly and help them work independently, the learning and knowledge teams must work together effectively. This issue of TD at Work will: Provide an overview of the current situation of how learning and knowledge management teams work together. Identify key forces driving both teams to change. Present a strategy for building a partnership focused on delivering faster time to competency.