Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In Empowering Adolescent Girls, LeCroy and Daley outline the issues, review the research, and offer specific strategies for social workers, psychologists, and educators to use in their work with adolescent girls.
Mary Pipher's Reviving Ophelia awakened the social service and education communities to the need for gender-specific programs tailored to the unique issues girls face. LeCroy and Daley provide a systematic approach to addressing those issues. Their framework incorporates new information and research about adolescent girls and conceptualizes gender-specific developmental tasks as part of a Go Girls curriculum. These developmental tasks for girls in early adolescence include: achieving a competent gender role identification, establishing an acceptable body image, developing a positive self-image, developing satisfactory peer relationships, establishing independence through responsible decision making, understanding sexuality, learning to obtain help and access resources, and learning to plan for the future.
There is a companion workbook for participants in the Go Girls program, or for therapists, parents, and educators working with girls.