Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Employer Brand Management

Practical Lessons from the World's Leading Employers

Richard Mosley
Hardcover | Engels
€ 58,45
+ 116 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Attract, recruit, and retain the very best with a strategic employer brand

From one of the world's leading pioneers in the employer brand discipline and author of the first book on the subject The Employer Brand, comes the long-awaited practical follow-up Employer Brand Management. Talented, motivated employees are a company's best assets, and the techniques in this book help attract, recruit, and retain the very best. A successful employer brand reaches beyond the boardroom to establish confidence, loyalty, and enthusiasm all the way down the ladder. Employer Brand Management gives readers a personal grasp of a new approach to people management. It draws on significant advances in practices among leading companies to provide a handbook for employer brand development and implementation. With a wide range of case studies and examples, you'll be taken step-by-step through the employer brand development process. You will find information on the latest developments in technology, with particular attention paid to socially-enabled recruitment marketing and employee communication and engagement.

You will:

  • Follow the process of brand planning, definition, implementation, and application
  • Discover how brand thinking can strengthen strategy and reinforce HR value
  • Improve existing recruitment and talent management programs
  • Learn the importance of employee engagement in the brand experience

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
316
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781118898529
Verschijningsdatum:
20/10/2014
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 229 mm
Gewicht:
589 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 116 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.