Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Within the labor relations paradigm, employee voice is broadly defined as the ways and means through which employees 'have a say' and influence organizational issues at work. Whilst we know much about employee voice in the Anglo-American (developed) world, we know much less about how employee voice operates in emerging economies. This volume explores the nature of employee voice in four emerging economies: Argentina, China, India and South Korea. The volume brings together an internationally renowned group of contributors who are experts in their field and an authority on their countries, to combine cutting edge research and theory in this essential exploration of voice in emerging economies. This volume identifies, inter alia, novel forms and channels of employee voice, new institutional and informal actors, new challenges to social dialogue and representation in emerging economies, and, the importance of cultural norms in predicting employee voice behaviors. The volume therefore provides a timely challenge to the predominant assumptions that underline the nature, operation and effectiveness of employee voice in the Western world.