Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Hoe werven en behouden topwerkgevers talentvolle medewerkers? Wat kunnen organisaties doen om het werkgeluk van hun medewerkers te vergroten? Hoe kan HR het voortouw nemen om de beste employee experience te creëren?
Employee experience is volgens HR trendwatchers de next step voor HR en uitgeroepen tot hét HR-thema voor de komende jaren.
Organisaties beseffen steeds meer dat ze alleen tevreden en loyale klanten krijgen en behouden als hun medewerkers zelf goed in hun vel zitten. De praktijk wijst het uit: organisaties die actief werken aan het geluk van medewerkers zijn innovatiever en succesvoller.
De krappe arbeidsmarkt vraagt dat werkgevers zich veel aantrekkelijker maken om talentvolle medewerkers te werven en ook te behouden. Hoe dat je lukt? Door medewerkers op de eerste plaats te zetten en een topwerkgever te worden! Daarvoor is een goede employee experience vereiste nummer 1.
Employee experience-experts Heleen Mes en Gea Peper nemen je in dit boek mee langs de vijf factoren die de beste employee experience creëren, afgekort HEART: Happy cultuur, Energiegevende werkplekken, Agile leiderschap en organiseren, Redesign de employee journey en Technologie die voor je werkt.
Dit boek, dat als managementboek van het jaar werd genomineerd, belicht het gehele proces: van het eerste contact met een (potentiële) medewerker tot zijn vertrek, en zelfs daarna, zodat voormalige medewerkers ambassadeurs voor je organisatie zijn. Het boek geeft concrete handvatten om zelf aan de slag te gaan met het creëren van de beste employee experience. Het bevat daarnaast inspirerende praktijkcasussen van o.a. ABN AMRO, VGZ, Tony’s Chocolonely, Hutten en Kinki Kappers.