• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Emotion in Games

Theory and PRAXIS

Paperback | Engels | Socio-Affective Computing | nr. 4
€ 158,45
+ 316 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The core message of this book is: computer games best realise affective interaction. This book brings together contributions from specialists in affective computing, game studies, game artificial intelligence, user experience research, sensor technology, multi-modal interfaces and psychology that will advance the state-of-the-art in player experience research; affect modelling, induction, and sensing; affect-driven game adaptation and game-based learning and assessment. In 3 parts the books covers Theory, Emotion Modelling and Affect-Driven Adaptation, and Applications.

This book will be of interest to researchers and scholars in the fields of game research, affective computing, human computer interaction, and artificial intelligence.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
338
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 4

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783319823218
Verschijningsdatum:
22/04/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 316 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.