Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is a love story but not as you know it. Should an academic study be framed in this way? Love seems an unlikely bedfellow for critical thinking. Watching an Emma Rice production and being in her rehearsal room you feel the love: a warm and generous welcoming in; a joyful celebration of the theatrical exchange. What produces this pleasurable affect and how might we consider its political potential? This Element positions Emma's theatre-making, a body of work spanning three decades, as feminist acts of love. Drawing on fieldwork research her practice is viewed through the critical lenses of feminisms and affect to consider its contextual tensions, its ethics of affirmation, staging of femininities and contribution to queer worldmaking. Mapping her work from this perspective brings to light her important contribution to UK feminist theatre; its love activism offering an emergent strategy for change.