Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Elio Fiorucci is not simply a stylist but rather an entire world - an optimistic, adventurous, sexy, hyper-colourful world - that helped upset the very idea of fashion, pushing its limits into heterogeneous contexts. He is a gentle revolutionary, a unique mixture of Walt Disney and Marco Polo, capable of anticipating trends, ready to stack the shelves of his cult stores with the spirit of the time, in an ironic and scintillating manner. From the late 1960s onwards, he has constantly found himself at the heart of current trends, from the hippie folk style to disco glam, from hip hop graffiti to environmentalist vintage. Through his creations, this book highlights the communicative aspect of his way of making fashion. The astonishing list of his collaborations includes names such as Jean-Paul Gaultier, Vivienne Westwood, Madonna, Andy Warhol, Jean-Michel Basquiat, Oliviero Toscani, Antonio Lopez, Keith Haring, Ettore Sottsass, Archizoom, and John Cage.