Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This monograph explores the possibility of applying communications and analytical philosophical models to the analyses of Shona advertisements.It adds on to the few theoretical frameworks for handling Shona adverts that currently exist. The research establishes that the basic human communication model is useful in the analyses of Shona avertisements only to a acertain extent as it leaves a gap which is filled by the Stern's model which was found to be able to handle the multidimensional elements of Shona advertising texts. The analytical philosophical models were found to be very relevant in handling both the direct and the indirect illocutions of Shona advertising texts.The monograph sheds some light on the use of the Shona language in advertising as it clarifies elements of Shona advertising texts, their illocutions including their resultant perlocutionary forces.The research should be very useful for students and professionals of the Shona language and communication and also for agents and advertisers using the Shona language.