Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Electronic Commerce & Digital Markets / Location-Based Advertising: Context and Consumer Behavior

Electronic Commerce & Digital Markets / Location-Based Advertising: Context and Consumer Behavior

Dissertationsschrift

Dominik Molitor
Paperback | Engels | Electronic Commerce & Digital Markets | nr. 3
€ 65,45
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The objective of this dissertation is to study the impact of location-based advertising on consumers' preferences and their decision making. With the increasing adoption of smartphones, consumers are now able to make better informed decisions based on context-specific information provided by their mobile phones. More precisely, smartphones allow the usage of mobile applications such as location-based services (LBS) that deliver contextual information (e.g., distance information) on consumers' physical surroundings (e.g., stores, shops or restaurants). In addition, LBS also enable companies to target consumers via mobile advertising depending on their devices' location. Three purchase-related aspects that might be affected by the increasing exposure to contextual information related to LBS are: (1) how consumers learn about products or services, (2) how they search for products or services and (3) how they purchase those products and services subsequently. This cumulative dissertation comprises three essays that aim to investigate all of these aspects with regard to location-based advertising.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
128
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 3

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783737523844
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
174 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.