Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Communicatie
  6. Election Politics and the Mass Press in Long Edwardian Britain

Election Politics and the Mass Press in Long Edwardian Britain

Christopher Shoop-Worrall
€ 67,95
+ 135 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book explores the ways in which the emergence of the 'new' daily mass press of the late-nineteenth and early-twentieth centuries represented a hugely significant period in histories of both the British press and the British political system.

Drawing on a parallel analysis of election-time newspaper content and archived political correspondence, the author argues that the 'new dailies' were a welcome and vibrant addition to the mass political culture that existed in Britain prior to World War 1. Chapters explore the ways in which the three 'new dailies' - Mail, Express, and Mirror - represented political news during the four general elections of the period; how their content intersected with, and became a part of, the mass consumer culture of pre-Great War Britain; and the differing ways political parties reacted to this new press, and what those reactions said about broader political attitudes towards the worth of 'mass' political communication.

This book will be of interest to students and scholars of media history, British popular politics, journalism history, and media studies.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
116
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032182315
Verschijningsdatum:
17/01/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
294 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 135 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.