Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
¿Qué ha sido de la identificación en teatro? Denis Guénoun establece la genealogía del concepto, disipando así el estado de confusión teórico y práctico en el que hasta ahora se había mantenido la doble relación de la identificación -del espectador y del actor- con el personaje. Para ello, el autor distingue tres grandes épocas: la primera, época de la mímesis; la segunda época, llamada de la representación y la tercera, época del juego, la nuestra, que da comienzo desde el momento en que un arte nuevo - el cine- se apropia del imaginario dejando así libre curso a un teatro «desidentificado», despojado de su propia irrealidad. Pero la cuestión de la identificación participa de la problemática más amplia de la necesidad del teatro como lugar de la acción y de la mirada. De un teatro que, para renacer hoy, según Guénoun, debe imperativamente deshacerse de aquellos modelos que ya no se corresponden en absoluto con su práctica.