Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Milenials, baby boomers, Generación Z.áNos gusta definir a las personas en función de cuándoáhan nacido, pero un reconocido investigador socialános explica por qué no deberíamos hacerlo.Los baby boomers son narcisistas; los milenials, consentidos; losápertenecientes a la Generación Z, vagos. Damos por hecho que lasápersonas nacidas en la misma época tienen básicamente los mismosávalores. Eso da buenos titulares, pero ¿se corresponde con laárealidad?Bobby Duffy ha estudiado las diferencias generacionales duranteáaños. En El mito de las generaciones, defiende que nuestra identidadágeneracional no es inalterable y va cambiando conforme pasan losáaños. Basándose en análisis de lo que más de tres millones de personasápiensan sobre tener una vivienda en propiedad, el sexo, elábienestar y otros factores, Duffy ofrece un nuevo modelo que nosápermite entender cómo nacen las generaciones, cómo moldean aálas sociedades y por qué las diferencias generacionales no son tanámarcadas como creemos.El mito de las generaciones es una réplica necesaria a las preocupacionesáalarmistas sobre la guerra generacional y el declive social.áResulta que los chicos están bien. Y sus padres, también.