Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
No hay resistencia a los hados es un revisión del mito de Edipo que se enfrenta a la nueva concepción escénica del Barroco finisecular. Su autor, Alejandro Arboreda, pertenece a la generación teatral que, a partir de Calderón, acentuó los elementos más espectaculares de su dramaturgia, combinando el retoricismo, la ampulosidad escenográfica, la comicidad y una lectura ideológica moralizante de los mitos de la antigüedad. No bay resistencia a los hados es un ejemplo de la refundición del repertorio clásico desde una perspectiva ostentosa, en la que destacan los elementos efectistas dirigidos a la esfera emocional del público de la corte de Carlos II.