Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Roland Barthes se refería a la escritura de grado cero como la propia de aquellos textos literarios que se presentan aparentando quitarse de encima cualquier marca de las prácticas literarias precedentes o coetáneas. En El grado cero de la partitura se desarrolla una aplicación del concepto al caso de la música y se identifican varias modalidades musicales que emergen de territorios en los que no cabe hablar de arte musical, que están más acá o más allá de lo establecido como musicalmente correcto: la música anodina de las superficies comerciales, la música privada o de baja calidad técnica, el ruido y el silencio. Todos estos territorios se han confirmado como suelo fértil para la creación musical de la más alta originalidad y nivel artístico, contraviniendo en cierto modo el afánde desconexión respecto a lo musicalmente canónico por parte de sus artífices.