Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En El Burlador de Sevilla, Tirso de Molina ofrece una posición masculina ya mítica, que en don Juan se desarrolla como un negativo símbolo viril al que sirven las debilidades femeninas que los sostienen. En Marta la Piadosa muestra el autor su frecuente predilección por el carácter femenino, como protagonista que positivamente exterioriza su condición. Antonio Prieto subraya ese contraste, tan grande dentro del contrastar barroco, que si Marta es, por su protagonista, una admirable comedia típicamente tirsiana, El Burlador permitió entenderse, por cierta crítica, como obra ajena a Tirso.