Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En El erreo de los vientos- como en Exilio en Bowery (1999) o Criaturas de la noche (2000)- lo fantástico se convierte en un recurso narrativo que le permite a Israel Centeno crear un "territorio liberado" de magnitudes temporales y espaciales, pues sus criaturas deambulan por Sevilla, Caracas, Paría, Porto Novo, Salvador de Bahía, Moscú o el mítico reino de Dahomey, atravesando portales, hirviendo claderos y alternando con brujas, libertadores, vampiros y próceresde la independencia, porque El erreo de los vientos es una novela narrada desde el interior del Aleph borgeano, a través del cristal M´Kraan del universo Marvel o desde las profundidades del agujero gusano de la serie Dark, aboliendo así las eras y las cronologías, con la finalidad de celebrar un sacrififio que recuerda el desenlace de "La noche boca arriba" de Cortázar, solo que en lugar de cazadores de la guerra florida, Israel Centeno libera en El erreo de los vientos a las furiosas erinias del culto Yoruba.