Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La coexistencia en el seno de los Entes públicos de funcionarios y laborales con distinto sistema de reclutamiento y disímiles derechos y obligaciones, pero ocupando los mismos puestos de trabajo, provoca serios "agravios comparativos", capaces de dificultar una gestión eficaz de los mal llamados "recursos humanos". Es necesario, pues, proceder a reformar la legislación sobre acceso a la función pública; no en vano las modificaciones parciales de la Ley 30/1984, de 2 de agosto, de Medidas para la Reforma de la Función Pública, no han servido para conseguir una adecuada organización y dirección de cuantos están al servicio de las Administraciones capaz de respetar los principios constitucionales destinados a ordenar el acceso al empleo público, con el fin último de superar, de una vez por todas, la sospechosa endogamia y demérito extendida por la sociedad sobre las políticas de selección. La apuesta por esta nueva regulación debería incorporar las particularidades llamadas a regir el acceso al empleo público en condiciones de objetividad, pero para todos cuantos presten servicios profesionales en favor de la Administración, sin distinción en virtud de su vínculo jurídico, respetando, en todo caso, los principios constitucionales de publicidad, mérito y capacidad.