Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Das Thema Branding ist heutzutage wichtiger denn je. Das gilt nicht nur für Produkte und Unternehmen, sondern gerade auch für alle, die beruflich erfolgreich sein wollen. Nur wer sich richtig positioniert, es versteht, sich als einzigartig zu »vermarkten« und eine Ich-Marke darstellt, hat die Chance, die zahlreichen Wettbewerber zu übertrumpfen.Doch was sollte man beachten, um aus der Masse hervorzustechen? Worauf kommt es an? Genau das definiert Life Designer und Markenexperte Paul Misar in seinem neuen Buch. Er erklärt, wie wichtig es ist, sich auf einen Bereich zu spezialisieren, und dass man ruhig auch den Mut beweisen sollte, einmal anzuecken. Darüber hinaus gibt er dem Leser die zehn wichtigsten Grundregeln für die richtige Positionierung an die Hand.Abgerundet durch konkrete Beispiele und unterhaltsame Anekdoten schafft Paul Misar so einen Ratgeber, mit dessen Hilfe jeder zur eigenen Marke werden kann.