Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Diese Arbeit befasst sich mit der Entwicklung einer Künstlichen Intelligenz für so genannte Echtzeitstrategiespiele. Mit den beschriebenen Techniken wird ein Computergegner auf zwei verschiedene Arten realisiert, die einerseits auf einem zentralen, andererseits auf einem dezentralen Ansatz basieren. Der zentrale Ansatz ist eine Top-Down -Struktur, in der alle Entscheidungen und Befehle von einer zentralen Instanz beschlossen und die ausführenden Agenten durch eine mehrschichtige, hierarchische Kommandostruktur gesteuert werden. Der dezentrale Ansatz basiert auf einer Bottom-Up -Struktur, in welcher die Agenten in der Ausführung der Befehle eigenständig agieren und miteinander kommunizieren. Er ist inspiriert durch den vermehrt auftauchenden Einsatz von so genannten Autonomen Agenten in anderen Spielegenres und stellt einen Versuch dar, das Konzept von Autonomen Agenten auf ein Echtzeitstrategiespiel zu übertragen.